Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Αξιότιμοι Κύριοι και Κυρίες,

Προς  :  Όλους τους δασκάλους
Κοιν  :  Σύλλογο γονέων
Κερατσίνι 4/5/2011
Αξιότιμοι Κύριοι και Κυρίες,
Γνωρίζω ότι η προσπάθεια που κάνετε  για να μάθετε στα παιδιά μας  γράμματα είναι αξιόλογη, αξιέπαινη  και πολύ καλή. Έχοντας προσωπική εμπείρια από τις δύο δασκάλες που είχε ο γιος μου, τις τρεις αυτές χρόνιες, αλλά και από κουβέντες που έχω κάνει με άλλους γόνεις για την προσπάθεια των υπολοίπων δασκάλων στις άλλες τάξεις, όλοι έχουν πολύ κάλη άποψη για εσάς. Θεώρω λοιπόν ότι τα παιδιά μας είναι τυχερά που βρίσκονται σε αυτό το σχολείο και δεν το λέω καθόλου κολακευτικά προς τα έσας. Άλλωστε με τις λίγες γνώσεις που έχω, συγκρίνοντας παιδαγωγικές μεθόδους οι οποίες είδα ότι εφαρμόζετε στα παιδιά μας, σε σχέση με αυτές των άλλων σχολείων, που πάνε παιδιά φίλων μου, θεωρώ ότι οι δάσκαλοι εδώ έχουν όρεξη να ασχοληθούν περισσότερο με τα παιδια μας. Μεθόδοι όπως αυτούς που έκανε η κ. Μαριγώ, που τους έβaλε να γράφουν Λεύκωμα στην α’ Δημοτικου, έκαναν τα παιδιά μας να μπορούν να μάθουν να εκφραστούν λίγο καλύτερα στον γραπτό λόγο ή το διάβασμα παιδικής λογοτεχνίας που ενθαρύνει συνεχώς τα παιδιά μας η κ.Άννα να κάνουν, είναι πράγματα που δεν γίνονται σε άλλα σχολεία.  Επίσης οι ομαδικές εργασίες που έβαζε η κ. Μαριγώ και η ενθάρυνση της κ. Άννας για την δεντροφύτευση είναι ενέργειες που προτρέπουν τα παιδιά μας να κοινωνικοποιούνται και να μάθουν πως ομαδικά μπορούν να λειτουργήσουν και να πετύχουν καλύτερα πράγματα. Εξάλου και οι διακρίσεις των παιδιών μας αποδεικνύουν τα λεγόμενα μου, πέρσι βγήκαμε πρώτοι στην συγγραφή του καλύτερου παραμυθιού από όλα τα σχολεία του Κερατσινίου και φέτος το σχολείο μας βγήκε δεύτερο στους αγώνες σκακιού. Αυτό σήμαινει ότι τα παιδιά μας χάρη σε εσάς έχουν μάθει να σκέφτονται σώστα.  Για αυτά τα πολλά πράγματα που κάνετε επιπλέον από αυτά που είστε υποχρεωμένοι από το υπουργείο να κάνετε, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά.

Εδώ όμως  θα ήθελα να εκφράσω και ένα παράπονο. Το ότι  φέτος δεν έγινε καμία γιορτή στο σχολείο μας το θεωρώ πολύ λυπήρο για τους παρακάτω λόγους :

• Οι αναμνήσεις όλων μας είναι από τα ξεχωριστά γεγονότα που ζήσαμε στην ζωή μας. Έτσι λοιπόν και εμείς οι μεγάλοι τα γεγονότα που θυμόμαστε από το σχολείο είναι οι εκδρομές, οι σχολικές γιορτές και οι πλάκες που κάναμε στα θρανεια. Κανείς δεν θυμάτε πως ήταν η ώρα διδασκαλίας, τι γράφαμε την ώρα του μαθήματος κλπ. Για αυτό πιστευώ ότι στερείτε από τα παιδιά μας όμορφες αναμνήσεις που θα μπορούσαν να έχουν από το σχολείο τους.

• Επίσης ο γονιός ζει για αυτές τις στιγμές , για να δει το παιδί του να κάνει ένα σκετς με μπρίο, να πει ένα ποιήμα με νάζι ή με σοβαροφάνεια μεγάλου, ανάλογα την περίπτωση, να το δει να κάνει πλάκα και να χαίρετε με τους ψευτοαγώνες που κάνουν κάθε καλοκαίρι  κλπ. Θα μου πείτε ότι υπήρχε πολύ μικρή συμμετοχή από γονείς στις προηγούμενες γιορτές και μπορεί να έχετε δίκιο. Ακόμα και εγώ που σας κάνω αυτό το έγγραφο παράπονο στα 4 τελευταία χρόνια κάτάφερα να έρθω σε τέσσερεις μόνο γιορτές του παιδιού μου, 1 στο νηπιαγωγείο, 1 στο πολυτεχνείο όταν ήταν 1η Δημοτικού, και στις 2 προηγούμενες καλοκαιρινές γιορτές του σχολείου μας. Όμως θα ήθελα να ξέρετε ότι μου έχουν μείνει όλες χαραγμένες μέσα  στο μυαλό μου. Η σκήνη ας πούμε που χορέψαν τα πρωτάκια, για να αποχαιρετήσουν τα παιδια της έκτης, το τραγούδι  «θα βρεθούμε ξανά» από την παιδική χορωδία του Τυπάλδου ήταν τόσο συγκινητική που δεν πρόκειτε να την ξεχάσω.. Αφήστε λοιπόν τους γονείς να ζήσουν κάποιες στιγμές σαν και αυτές έστω και αν δεν προλαβαίνουν να έρθουν σε όλες.

• Επίσης η επιβράβευση των παιδιών με ένα χειροκρότημα, ένα φιλί για την συμμετοχή τους σε τέτοιες ομαδικές παραστάσεις είναι πολύ σημαντική και για τα ίδια. Η επιβράβευση, όταν γίνετε από άτομα τα οποία τα παιδιά τα έχουν ως πρότυπα ή από άτομα που οι μαθητές τους έχουν ιδιαίτερη εκτίμηση, σεβασμό και αγάπη, όπως είναι οι γονείς, οι συγγενεις, οι δάσκαλοι και οι φίλοι τους, τότε αυτά  γεμίζούν με πίστη ότι αξίζει να προσπαθούν και ότι μπορούν να καταφέρουν πολλά.

• Τέλος νομίζω ότι και οι ίδιοι οι δάσκαλοι νιώθουν όμορφα να δουλεύουν με τα παιδιά τους σε κάτι εκτός ύλης. Πιστεύω ότι  οι δάσκαλοι που θα φέρνουν εις πέρας μία τέτοια αποστόλη διακπεραίωσης παιδικής γιορτής στο τέλος θα νιώθουν και εκείνοι ικανοποιήμενοι και περήφανοι για τα παιδιά με τα οποία συνεργαστήκαν και παρουσιάσαν την γιορτή.
  
Νομίζω λοιπόν πως πρέπει να το ξανασκεφτείτε και από εδώ και περά να οργανώνετε ξάνα γιορτούλες, οι οποιές μπόρει να είναι λίγο κουράστικές αλλά στις δύσκολες μέρες που ζούμε, όλοι έχουμε ανάγκη να νιώσουμε λίγο καλύτερα μέσα από τα χαμογέλα των παιδιών μας.

Τέλειώνοντας θα ήθελα να προτείνω και κάτι, αν αποφασίσετε βέβαια να κάνουμε γιορτές στο σχολείο μας και πάλι ... Οι γιορτές να αναλαμβάνονται κάθε φορά από 2 δάσκαλους οι οποιοί θα διαλέγουν 5-10 παιδιά από κάθε τάξη. Κάθε φόρα θα είναι βέβαιa άλλοι δάσκαλοι και άλλα παιδιά. Με αυτόν τον τρόπο καθόλη της διάρκεια της σχολικής χρονιάς σχεδόν όλα τα παιδιά  θα έχουν συμμετοχή σε κάποια γιορτή και δεν θα είναι υπεύθυνοι συνεχώς οι ίδιοι δάσκαλοι στις γιορτές. Επίσης διαλέγοντας παιδιά από όλες τις τάξεις, τότε η συμμετοχή αυτών που θα παρευρεθούν στις σχολικές γιορτές θα είναι σαφώς μεγαλύτερη από αυτήν που θα είχε αν μία τάξη μόνη της έκανε την γιορτή.  Παρακινείς τους υπόλοιπους φίλους των παιδιών που θα συμμετέχουν να έρθουν να δουν την παράσταση. Είμαι σίγουρος πως ακόμα και αν χρειάζονται κάποιοι γονείς για βοήθεια στην διοργάνωση κάποιας γιορτής, αρκετοί είμαστε διατεθειμένοι να βοηθήσουμε στο βαθμό που θα μπορεί ο καθένας. Εγώ ας πούμε θα μπορούσα να έρθω στο καθάρισμα της αίθουσας ή του προαύλιου αν αυτό γίνόταν απόγευμα ή Σαββατοκύριακο, Θα μπορούσα αν ήταν στην δυνατότητες μου να ψάξω πληροφορίες για κάποιο γεγόνος που θα θέλει ο δάσκαλος, άλλος πάλι θα μπορούσε να βοήθήσει μουσικά ή βρίσκοντας οπτικοακουστικό υλικό κλπ.

Ελπίζω πως θα το ξανασκεφτείτε και θα απόφασίσετε το καλύτερο για εμας και τα παιδιά μας.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση        
ένας απλός γονιός

Τσοχαντζής Γιώργος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

menu3_

amung

mp3 player2

mp3 player

ac

Τίτλος1

Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.

Τίτλος2

Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.

Τίτλος3

Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.

Τίτλος4

Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται. Αυτό είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται.

gazzetta.gr

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

voki